Haber

Malatya Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi Son 3 Ayda 45 Bin 100 Çağrıyı Cevapladı

Malatya Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi, vatandaşlara hızlı bir şekilde yardımcı olmak amacıyla son 3 ayda 7/24 yoğun bir şekilde çalışarak 45 bin 100 davete yanıt verdi.

Malatya Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi, vatandaşların istek ve taleplerini karşılamak için 7 gün 24 saat çalışarak vatandaşlara kolaylık sağlamaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi, son 3 ayda 7/24 yoğun bir çalışma yürüterek 45 bin 100 davete yanıt verdi.

Çağrı Merkezi, vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikayetleri anında değerlendirip işleme alarak, başvuruları anında ilgili birimlere göndererek, kısa sürede değerlendirilerek çözüme kavuşturulmasını sağlıyor. Davet Merkezi tarafından son 3 ayda 45 bin 100 davet yanıtlanırken, vatandaşlardan gelen 7 bin 942 talep, teklif ve şikayetin 7 bin 100’ü Büyükşehir Belediyesi’nin ilgili birimleri tarafından anında çözüme kavuşturuldu, 842 başvuru ise değerlendirmeye alındı. ilgili birimler.

Büyükşehir Belediyesi’nin sorumluluk alanına giren her konuda hassas hizmet veren 444 51 44 numaralı Çağrı Merkezi, yol ve altyapıdan ulaşıma, fen çalışmalarından park ve bahçelere, polis kontrollerinden çevreye kadar birçok konuda vatandaşlara anında çözüm sunuyor. ve veterinerlik hizmetleri.

6 Şubat depreminin ardından vatandaşların istek ve taleplerini ilgili kurum ve kuruluşlara aktarma konusunda önemli bir görev üstlenen Malatya Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi, 7/24 faaliyetlerini sürdürüyor. -MALATYA

haber-kepsut.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu